lørdag 11. februar 2012

Skipperfruas fotoutfordring

Hei på dere alle fotoglade bloggere :O)
Jeg prøver meg på en fotoutfordring og temaet er 
Morsdag.
For de fleste av oss har en mor eller barn som vi bryr oss om. 
Så lag et innlegg om hva du fikk til morsdagen eller et innlegg om din mor eller dine barn/ barnebarn.


Så sleng dere med på utfordringen...

Dette er hva jeg fikk i fjor av min herlige datter.

Håper mange vil bli med.
Klemmer fra Ingvill.


Sett ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. 
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. 
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.
Tusen takk til dere som blir med. 


8 kommentarer:

  1. Dette var en flott utfordring. Jeg er gjerne med!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott, kom igjen:O) du er hjertelig velkommen:O))

      Slett
  2. Deltar gjerne på denne.
    Ha en fin morsdag.

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Jeg legger meg til som følger og blir med på morsdagsutfordringen..
    Gratulerer med dagen:))
    klem

    SvarSlett
  4. Hei Igjen..Har ikke fått skrevet innlegget enda men det kommer:))
    Takk for hilsen hos meg!
    klem fra Kathrin

    SvarSlett
  5. Koselig utfordring, Er det kun fotokonkurranse eller gjelder det et innlegg. jeg har skrevet 'morer' av Svein Tang Wa en rørende sang om morer.

    SvarSlett
  6. Ingvill, thank you for the invitation to this meme. In the United States, we celebrate Mother's Day in May...but my own mother has always said "every day is mother's day!" I am sharing a link from my Mother's Day post last year.

    SvarSlett
  7. Koselig fotoutfordring! Jeg er med!
    Nydelige bilder av skjønne roser hos deg!
    -Margit-

    SvarSlett