tirsdag 6. mars 2012

Midt i uka # 4

Lurer på om jeg skulle gjøre den om til en sånn utfordring med fast tema?
Og at Temaet er 

"Ditt bilde denne uka"

For vi tar jo mange bilder, vi som er glad i fotografering.

Og det er jo ikke sånn at det må være tatt den siste uka, 
det kan være det bildet som du liker best denne uka, eller at det er bildet som sier noe om denne uka.

Tror jeg velger meg dette bildet,
 for denne helga som var, hadde jeg planer om at våren skulle komme.
Men som vi ser på bildet, så er den ikke kommet tilstrekkelig enda...det ble kaldt igjen!






Vil du bli med så heng på, alle er hjertelig velkommen.

Sett ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.
Tusen takk til dere som blir med.






1 kommentar:

  1. Hejsa.
    Flot billede du viser - jeg har tilføjet mig som følger at din flotte blog.
    Ønsker dig en god aften.
    Knus Hanne Bente / hbt.finus.dk

    SvarSlett