tirsdag 10. april 2012

Midt i uka # 9


Temaet er: "Ditt bilde denne uka"

 For vi tar jo mange bilder, vi som er glad i fotografering.


Og det er jo ikke sånn at det må være tatt den siste uka, 
det kan være det bildet som du liker best denne uka, eller at det er bildet som sier noe om denne uka.
Så vis meg ditt bilde for denne uka.


Dette bildet er mitt bilde denne uka.



Min datter har hatt oppkjøring i dag, og det gikk strålende.
Og jeg satt hjemme og ventet på telefon, ble mer og mer nervøs ettersom tiden gikk.
Og ho holdt meg på pinebenken så lenge, jeg turte jo ikke å ringe i tilfelle jeg forstyrret.
Men det gikk jo greit, og ho har vært rundt å kjørt i hele kveld.
Så da sitter jeg her hjemme å bekymrer meg for om det går greit eller ikke, men ho er veldig fornuftig.
Lykke til med kjøringa Tonjemor...


Vil du bli med så heng på, alle er hjertelig velkommen.


Det eneste du trenger å gjøre er å linke hit og
sette ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.

Tusen takk til dere som blir med.
Ingvill



3 kommentarer:

  1. Så strålende fornøyd jente! søt er hun også! Dette har jeg også ventet på, så der deler jeg din erfaring. Det er jo så flott når de unge når målene sine! Da jeg skulle ta førerkort hadde jeg en avtale med min mor om at hvis jeg klarte det skulle hun lage koteletter til middag, hvis ikke skulle vi ha boknafisk! Da jeg hadde kjørt, og klart det, ringte jeg hjem og sa: sett på boknafisk! Men fortet meg å si at det ble koteletter! Var nok en spent mor den gangen også. Du må ønske Tonje, fint navn forresten, du må ønske henne lykke til med kjøringen! Og si Gratulerer fra meg! Ha det godt! Mitt bilde kommer senere! -Margit-

    SvarSlett
  2. Så fint bilde ,det er en stor begivenhet å få lappen ,,gratulerer med ny sjåfør,,

    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott, det er ikke enkelt å ta lappen i dag. Ha en fin onsdag.

    SvarSlett