onsdag 9. mai 2012

Midt i uka # 13


Temaet er: 
"Ditt bilde denne uka"


For vi tar jo mange bilder, vi som er glad i fotografering.

Og det er jo ikke sånn at det må være tatt den siste uka, 
det kan være det bildet som du liker best denne uka, eller at det er bildet som sier noe om denne uka.
Så vis meg ditt bilde for denne uka.

Dette er mitt bilde denne uka.


Ferie har jeg tenkt på denne uka, derfor dette bildet.
 Bildet er fra Thailand sist vi var på ferie.
Men om det blir noen tur i sommer er vel noe annet, vi bor jo midt i paradis er det noen som sier.
Men det er jo ikke helt det samme som å reise bort...

Vil du bli med så heng på, alle er hjertelig velkommen.

Det eneste du trenger å gjøre er å linke hit og
sette ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.

Tusen takk til dere som blir med.
Ingvill

6 kommentarer:

  1. Vakkert bilde! Dette er sikkert fint å tenke på! Sol og varme i massevis!
    Nærmeste naboen vår er fra det landet! -Margit-

    SvarSlett
  2. Herlig bilde! Skikkelig feriestemning.
    jeg slenger meg med utfordringen din!

    SvarSlett
  3. Det var flott...skal se om dataen vil ta imot bilder..ogs henge meg på ;0)

    SvarSlett
  4. Det så varmt og godt ut her i pøsregnet! :)
    Slenger meg med, jeg! Fin blogg - hit kommer jeg tilbake :)

    SvarSlett
  5. Nydelig lys og bilde , jeg fikk lyst til å hoppe til vanns(i bilde ditt).
    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett