tirsdag 15. mai 2012

Midt i uka # 14


Temaet: "Ditt bilde denne uka"
For vi tar jo mange bilder, vi som er glad i fotografering.

Og det er jo ikke sånn at det må være tatt den siste uka, 
det kan være det bildet som du liker best denne uka, eller at det er bildet som sier noe om denne uka.
Så vis meg ditt bilde for denne uka.

Dette er mitt bilde denne uka.

Vi blir ikke hjemme på 17. mai i år. 
Vi reiser til Island.
Og jeg snakket akkurat med min venninne, de er der nå.  
De var ute å kjørte bil, og kjørte forbi en flott plass, og der må du ut å ta bilder.
Helt annerledes enn det du er vant med... kjenner jeg gleder meg til det, ja :O)


Vil du bli med så heng på, alle er hjertelig velkommen.

Det eneste du trenger å gjøre er å linke hit og
sette ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.

Tusen takk til dere som blir med.
Ingvill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar