tirsdag 30. oktober 2012

Midt i uka # 22


Nok en gang er det "midt i uka" 
og jeg vil bare takk dere alle som var med i forrige uke.
Jeg fikk ikke vært inne å kommentert, pga. dårlig nett tror jeg. 
(Kommentarene ville ikke bli publisert)

Temaet er jo "DITT BILDE DENNE UKA"

Mitt bilde, måtte jo bli dette...Tonje som døper den flotte nye båten vår.

Bildet ditt må jo ikke været tatt denne uka, 
men kanskje fortelle litt om hva som har skjedd,
 eller at det er et bilde du har en følelse for akkurat nå...

Håper du blir med... 
det er jo litt gøyere for alle hvis vi blir noen stykker her... :O)


Det eneste du trenger å gjøre er å linke hit og
sette ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.

Klemmer fra Ingvill

6 kommentarer:

  1. Første gang jeg henger meg på "Midt i uka". Koselig tema. Flott bilde av båt-dåpen!

    SvarSlett
  2. Hei! Ja dette måtte jo absolutt bli ditt bilde denne uka!
    Stor stas og glede over å få døpe den flotte båten!
    takk for din kommentar! -Margit-

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du valgte dette bildet! Kjempefint av en stor begivenhet :)

    SvarSlett
  4. Flott jente, flott båt, flott bilde.
    Mormor

    SvarSlett
  5. Jeg henger meg med:-) Jeg har lagt en link inne på min foto blogg.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott at dere blir med:O) Det er veldig gøy at det er noen har lyst til å bli med:O)
    Tusen takk alle sammen. Skipperfrua ønsker dere en fin dag, klem

    SvarSlett