tirsdag 20. november 2012

Midt i uka # 25


Det er fotoutofordring igjen, og det er morro :O)
Ser at det har vært flere som har blitt med de siste ukene, og det er veldig bra.
Gøy for meg at dere vil bli med, så jeg er så spent hver gang :O)

Og Temaet er "Ditt bilde denne uka"

Bølger på stranda i Hvide Sande.


Bildet ditt må jo ikke været tatt denne uka, 
men kanskje fortelle litt om hva som har skjedd,
 eller at det er et bilde du har en følelse for akkurat nå...

                             Håper du blir med...

Det eneste du trenger å gjøre er å linke hit og
sette ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.

                                                            Klemmer fra Ingvill




4 kommentarer:

  1. Bare jeg slipper å være i båt er slike bølger skikkelig fasinerende!
    Og så flott du har fanget bølgene! -Margit-

    SvarSlett
  2. Herlig bilde:). Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  3. Flott bilde fra sjøen .... jeg har valgt noe helt annet. Fikk bare et innfall da jeg dykket i arkivet og fant et bilde fra Alicante tidligere i høst!

    Ha en fortsatt fin uke!

    Irene

    SvarSlett
  4. Dette var et flott bilde, Ingvill, det samme med den andre serien fra Hvide Sande! Ser så sjelden sjøen og havet selv, så bølger og sjøsprøyt er like fascinerende hver gang!
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett