tirsdag 27. november 2012

Midt i uka # 26

Temaet er "Ditt bilde denne uka"

Nå er det like før vi går inn i julemåneden
 og alt som den fører med seg av kos og stress. 
Vi får håpe det blir mest kos...
Men nå er det tid for Fotoutfordringen min, håper dere vil bli med...
Dette er mitt bilde denne uka, for jeg ønsker meg masse snø til jul...
Dette bildet er tatt for noen år siden i januar, og sånn vil jeg ha det.



Bildet ditt må jo ikke været tatt denne uka, 
men kanskje fortelle litt om hva som har skjedd,
 eller at det er et bilde du har en følelse for akkurat nå...

                            
Det eneste du trenger å gjøre er å linke hit og
sette ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.

                                                            Klemmer fra Ingvill

4 kommentarer:

  1. Det er fint med "Hvit jul", og så blir det så mye lysere i mørketiden når bakken blir hvit!
    Takk for hilsen! -Margit-

    SvarSlett
  2. Hei!
    Her viser du virkelig et fint bilde!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Tänk nu kanske det blir en vit jul i är också. såg ju inte ut så för några dagar sedan
    Bilden du har är väldigt fin tycker jag. Vi ses på nästa mitt i vecka bild.
    Ha en fin advent.
    Kram Meta

    SvarSlett
  4. Så vakkert, slik ønsker jeg også at tida framover skal bli:)

    SvarSlett